Yksi ensimmäisistä tšekeistä, joka kuvaili yksityiskohtaisemmin kokemustaan uudesta Touch Barilla varustetusta MacBook Prosta, on Michal Blaha. Ja on sanottava, että hänen tuomionsa ei ole kovin myönteinen. Lopulta hän palautti uusimman Apple-tietokoneen palatakseen itse vanhempaan MacBook Airiin.
On tärkeää mainita, että Michal Blaha viettää puolet ajastaan MacBookilla macOS:ssä ja puolet Windowsissa (virtualisointi Parallelsin kautta), jossa hän käyttää erilaisia kehitystyökaluja.
Käytin uutta MacBookia vain kaksi päivää. Touch Bar korostaa perustavanlaatuisia eroja macOS:n ja Windowsin välillä. MacOS:ää ohjataan pikanäppäimillä, Fn-näppäimiä ei käytännössä tarvita (ja Windowsissa niitä tarvitaan myös peruspikanäppäimiin). Siksi kosketuspalkissa on paljon järkeä macOS:ssä.
(...)
Kun työskentelet Windowsissa, et voi tehdä ilman Fn-näppäimiä. Kun ohjelmoit vielä enemmän, Visual Studio, erilaiset editorit, TotalCommander, kaikissa näissä sovelluksissa on yleisimmät Fn-näppäimiin rakennetut pikanäppäimet.
Blaha kuvasi täydellisesti näiden kahden käyttöjärjestelmän toimintafilosofian eroa ja sitä, miksi Apple saattoi melko helposti riistää uudelta MacBook Prolta useita toimintonäppäimiä. Mutta jos liikut Windowsissa ja käytät niitä aktiivisesti myös Macissa, sinulla voi olla suuri ongelma ilman toimintonäppäimiä.
Touch Bar on kosketuspinta, jossa on näyttö, matta, ilman kohokuviota. Se ei anna palautetta siitä, kosketatko (ja käynnistätkö toiminnon sormesi alla) vai et. Sillä ei ole haptista palautetta.
On loogista odottaa jonkinlaista vastausta, kun laitat sormesi kosketuspalkkiin. Itse odotin ensimmäisten vuorovaikutusteni aikana uuden MacBook Pron kanssa kosketusnauhan reagoivan minuun jollain tavalla. Ja tämä johtuu pääasiassa siitä, että tällaisissa tapauksissa muut Applen tuotteet reagoivat minuun samalla tavalla.
Ottaen huomioon, missä Apple on jo ottanut käyttöön haptista palautetta, voidaan odottaa, että tämä on myös Touch Barin tulevaisuus, mutta toistaiseksi se on valitettavasti vain "kuollut" näyttö. IPhone 7:ssä haptinen vaste on erittäin koukuttava ja olemme tunteneet sen myös pitkään esimerkiksi MacBookien ohjauslevyiltä.
Mutta kosketuspalkin haptinen vaste olisi hyvä varsinkin sen vuoksi, että ei tarvitsisi niin usein seurata sormella mitä todellisuudessa tekee. Nyt melko skitsofreeninen tilanne voi syntyä monta kertaa, kun Touch Barilla ohjataan mitä näytöllä tapahtuu, mutta samalla täytyy tarkistaa ainakin toisella silmällä, oletko oikeassa. Ilman helpotusta tai haptista palautetta sinulla ei ole mahdollisuutta tietää.
Touch Bar on selvästi vasta alussa ja voimme odottaa Applen parantavan sitä laitteiston ja ohjelmiston osalta, mutta kuten Michal Blaha huomauttaa, jo nyt "Touch Bar on melkein nero luovaan toimintaan (valokuvien editointi, työskentely video)".
Jos Touch Bar ja sen huono käytettävyys Windowsissa olisivat ainoa syy, olisi Blahalta kestänyt päätöksen tekeminen paljon kauemmin, mutta uuden MacBook Pron luovuttamiseen oli paljon enemmän syitä: kolme vuotta vanha MacBook Air kestää pidempään sen akku, siitä puuttuu MagSafe, nouseva hinta ei tuo niin paljon parempaa suorituskykyä ja Toistaiseksi USB-C on melko hämmentävä. Viimeisenä negatiivisena asiana Blaha kuvailee "Apple-tuotteiden kasvavaa käyttökokemuksen epäjohdonmukaisuutta":
– iPhone 7 (joka minulla on) käyttää Lightning-USB-liitintä lataamiseen. En yhdistä sitä MacBookiin ilman vähennystä.
– iPhone 7:ssä ei ole jack-liitintä, ja kuulokkeissa on Lightning-liitin. MacBookissa on jack-liitin, siinä ei ole Lightning-liitintä, eivätkä iPhone-kuulokkeet mahdu MacBookiin edes sovittimen kautta. Minun on käytettävä kaksi kuuloketta tai vähennys liittimestä Lightningiin!
– Apple ei toimita täyttä USB-C-kaapelia nopeaan tiedonsiirtoon MacBook Pron kanssa 60 000 kruunulla. Minun täytyy ostaa toinen 500 kruunulla. MITÄ VITTUU!!!
– Apple ei antanut minulle USB-C-Lightning-kaapelia puhelimeen tai kannettavaan tietokoneeseen, jotta voisin ladata iPhonea kannettavasta tietokoneesta. MITÄ VITTUU!!!
– Jos laitan MacBookin iPhone 7:n päälle, MacBook menee nukkumaan. He luulevat, että suljin näytön. Siistiä :-(.
– MacBook Pron lukituksen avaaminen on hauskaa, kun käytät Apple Watchia. Voit kirjoittaa salasanan, avata lukituksen sormenjäljellä (Touch ID on salamannopea) tai odottaa, että MBP avaa Apple Watchin lukituksen.
TouchID:tä voidaan käyttää myös ostoksille, moniin järjestelmän asioihin, joissa salasana on syötettävä (esimerkiksi tallennettujen kirjautumisten näyttämiseen Safarissa), mutta Apple Watchia ei voi käyttää siihen.– Kaaos MacBook Airissa (mitä sille tapahtuu?), MacBookin ja MacBook Pron mallilinjat ja täydellinen mysteeri siitä, mitä tapahtuu seuraavaksi. En usko, että he tietävät.
Michal Blaha kuvaa hyvin osuvasti muutamassa lyhyessä kohdassa, kuinka monta (ainakin toistaiseksi) epäloogista päätöstä Apple on tehnyt viime aikoina. Monista on jo keskusteltu, kuten siitä, että et yksinkertaisesti voi liittää kuulokkeita iPhone 7:stä, jossa on Lightning, mihinkään MacBookiin, ja päinvastoin, sinun on käytettävä donglia tai että et voi yhdistää iPhonea MacBook Pro ilman lisäkaapelia ollenkaan.
Mutta tärkein on luultavasti viimeinen huomautus mallilinjojen kaaoksesta, kun ei todellakaan ole vain Michal, joka on tekemisissä suuren dilemman kanssa. Toistaiseksi uusimman tietokoneen paikka jää suhteellisen vanhalle Airille, mikä ei varsinkaan näytön kanssa riitä, koska heillä, kuten kaikilla muillakin, ei ole aavistustakaan, mitä muille Applen kannettaville käytännössä tapahtuu. Todennäköisin tie, jonka itse kulkisin jokin aika sitten, näyttää olevan siirtyminen vanhempaan MacBook Prohon vuodelta 2015, joka on nyt paras hinta/suorituskykysuhteeltaan, mutta se ei todellakaan ole hyvä käyntikortti Applelle. jos käyttäjät katsovat tarkemmin tällaisten vaalien jälkeen.
Mutta koska muut Applen kannettavat tietokoneet ovat edelleen epävarmoja, emme voi yllättyä asiakkailta. Mitä tapahtuu seuraavaksi MacBookin kanssa - jääkö se vain 12 tuuman malliin vai tuleeko vielä isompi? Onko MacBook Airin korvaaja todella (ja epäloogisesti) MacBook Pro ilman kosketuspalkkia?
Kyllä, monet Applen vaiheet ovat epäloogisia, mutta uusi MacBook on yksinkertaisesti paljon parempi kuin vanhemmat mallit. Itselläni on MacBook Pro 2016 ilman Touch Baria, enkä voi kehua sitä tarpeeksi. 5000 korkeammalla hinnalla kuin vuoden 2015 malli, saat paremman tietokoneen melkein kaikilta osin. Ainoa valitus voi olla liittimet..
Kunhan ovat nopeita :-)
Ja miten jaksat jaksamisesi kanssa? Yllä oleva kokemus pelottaa minua melkoisesti, että uusilla koneilla olisi niin paljon vähemmän kestävyyttä :(
8-10h, käytännössä sama kuin MB Pro 2015 vastaavilla ominaisuuksilla
käyttäjät kirjoittavat jotain aivan muuta...tosin odottaisin ensimmäistä päivitystä, toisaalta macbookit saavat kaksi sukupolvea uudemmat prosessorit (väitetysti ohittaa Keby Laken) ja toisaalta spekuloidaan amoled-näytöistä. Henkilökohtaisesti pidän uudesta Macbook Prosta paljon, mutta kuten kaikissa uuden mallisarjan ensimmäisissä tuotteissa, siinä on varmasti virheitä.
Jos haluat korvata vanhan Airin, perus 13" ilman TouchBaria käy mainiosti.
13″ MBP TouchBarilla on myös ihan ok imo eikä ole kovin järkevää odottaa vuotta pidempään, jos jollain on kotona MBP 13 2013 ja sitä vanhempi, kannattaa päivittää jo tänään.
Olen varovaisempi 15" mallin suhteen, se maksaa 3500 dollaria kohtuullisessa kokoonpanossa ja saatan odottaa vuoden tai kaksi nähdäkseni, millainen käyttökokemus on.
Perus 13" Macbook on ok, mutta minusta näyttää siltä, että tarpeettomaan 7k:hen leikattiin prosessoria tarpeeksi suorituskyvyn suhteen, mutta saatan olla väärässä.
Minua pelottaa se, että wikin mukaan vanhassa 13" Macbook Prossa oli 75 Wh akku ja uudessa "vain" 50 Wh akku… ja epäilen, että ne vähentäisivät kulutusta noin 40 % saavuttaakseen saman kestävyyden.
Uudessa MBP:ssä on korkean kirkkauden näyttö, ehkä se auttaa opettelemaan intensiteetin säätelyä...joka tapauksessa, en vielä arvioi kulutusta, on täysin mahdollista, että vuoden kuluttua päivitettyjen mallien akun kesto kasvua saman verran kuin 12 tuuman MacBook Early2016 verrattuna ensimmäiseen Early 2015 -versioon.
No niin voi olla. Mallissa, jossa ei ole kosketuspalkkia, on heikoin prosessori, joten paradoksaalisesti se voi olla kestävämpi kuin kalliimmat mallit kosketuspalkilla.
Malli ilman Touch Baria parantaa akun kapasiteettia kuin malli, jossa on TB.
Valitettavasti tämä yksittäinen valitus on mielestäni tärkein useimmille käyttäjille...
Ymmärrän, että nämä ovat luultavasti lainauksia herra Blahalta, mutta korjaa hänen kielioppi- ja kirjoitusvirheet. Joissakin lauseissa ei sitten ole mitään järkeä ("enkä liitä iPhone-kuulokkeita Appleen edes sovittimen kautta. Niissä on oltava kaksi kuuloketta tai äänenvalaisinsovitin!" jne.)
1. Toimintonäppäimet voidaan lukita Parallelsiin seuraavasti: Järjestelmäasetukset/Näppäimistö/Pikanäppäimet/Toimintonäppäimet ja lisää Parallels Desktop.app. Sen jälkeen Touch Barin toimintonäppäimet näkyvät tasaisesti. Lisäksi Parallels kehittää sille tukea.
2. Osta vain USB-C-Lightning-kaapeli, niin sinun ei tarvitse kantaa mukanasi iPhone-laturia, sillä sen voi ladata MacBook Pron laturista. Ostin pienemmän 29W MacBook Prolle, joka tulee MacBook 12′:n mukana, se lataa sekä MacBook Prota että iPhonea.
3. Kuulokkeiden tapauksessa he selvästi tähtäävät langattomiin kuulokkeisiinsa, joita he aikovat alkaa myydä. Muutama kuukausi sitten Apple kysyi käyttäjiltä, käyttivätkö he kuulokeliitäntää MacBookeissaan, ilmeisesti he aikovat luopua siitä kokonaan.
4. Näppäimistö on loistava
5. Akku kestää 7-8 tuntia, mutta minulla on i7 3.3GHz.
6. USB-C-kaapelin pitäisi olla "aktiivinen"… rahan takia…
En voi sille mitään, minun on kirjoitettava se. Toinen napsautussyöttiotsikko? Odotin innolla Jablíčkářin ilmoitettua muutosta ja toistaiseksi muutosta huonompaan suuntaan. Viimeisen kuukauden aikana ja vain yksi rakentava artikkeli: http://jablickar.cz/jak-blokovat-spam-a-pozvanky-v-kalendari/ muuten toistaiseksi enemmän kuin Light Flight...
Jos olen väärässä ja artikkelit ovat valmisteilla, pahoittelen.
Jablíčkař uskaltaa kuvata objektiivisesti Apple-yhteisölle muun muassa Applen ei aina ihanteellisia askeleita. Olkaamme iloisia, että täällä ylipäänsä on joku sellainen. Koska nykyisestä Mac-tuotesarjasta kirjoittaminen vain ruusunpunaisilla laseilla olisi suosittua, mutta ei faktatietoa. Vaikeasti ymmärrettävä sotku tuotesarjassa järjettömän pitkän koneenvaihtojakson yhteydessä (muistataan, että Steavin aikana se tapahtui kahdesti vuodessa - ts. alussa, puolivälissä tai myöhään) - se ei vain ole hyvä käyntikortti. Mac-myynnin nopea lasku puhuu puolestaan.
Joten lisää tällaisia Jablickareita - ja ehkä tällaisten vastausten ansiosta se joskus tapahtuu myös Applen tovereille.
Ilmeisesti et ymmärtänyt viestiäni ollenkaan, etkä myöskään René Beckerin viestiä. Pointti ei ole aiheessa, vaan muodossa, jota Jablickar.cz "äskettäin" käyttää. Paradoksaalista kyllä, siellä oli artikkeli siitä, kuinka he "ajattelivat syvästi" luomansa sisältöä ja haluaisivat palata asiallisiin artikkeleihin. Valitettavasti "liekki/viha/napsautussyötti" -artikkelitrendi jatkuu...
Kokemus ei-kosketuspalkkiversiosta - kaikki on huippuluokkaa (näyttö, kirkkaus, näppäimistö, SSD:n ja porttien nopeus, itse laitteen nopeus), minulla ei ole ongelmia porttien lukumäärän ja tyypin kanssa), ainoa asia (ja mikä on minulle olennaista) on akun kesto - keskimäärin 6,5 tuntia 50% kirkkaudella (Safari - Flash pois päältä, TextWrangler, ainakin Word + Excel) - tämä on minulle kauhea pettymys. Kokeilin myös itunesin HD-elokuvaa Applen metodologian mukaan - 75% kirkkaus, sen pitäisi kestää 10 tuntia - kesti 7. Ainoan Applen kanssa oli aina totta, että akun kesto oli aina minimi. Ei enää :-(
Olen samaa mieltä, olen tunnin huonompi i7:llä vuoden 2016 lopulla kuin edellisellä i7:llä vuoden 2013 lopulla.
Tämä kuvaa juuri sitä, miltä minusta tuntuu. Minulla on mahdollisuus vaihtaa viime vuoden malli tämän vuoden malliin, mutta en yksinkertaisesti halua, koska omasta näkökulmastani tekisin itselleni karhunpalvelun ja saisin toimivan laitteen sijasta paskan. vaativat muun muassa vain alennuksia muiden Applen tuotteiden käytöstä. Jos he eivät ota opetusta seuraavan mallin kanssa, minun on paennut Macia vuosia myöhemmin :-(
Ensi vuonna et halua muuta porttia kuin USB-C. Laite, jonka näyttöportissa on vanha USB-A-Thunderbold, näyttää väärältä. Samaan aikaan tänään riittää ostaa pieni USB-C-USBA-A-sovitin hintaan 200 CZK.
USB-C-Displayport- tai HDMI-kaapelit ovat vakiona, USB-C on latureissa, virtapankeissa, monitoreissa, dataprojektoreissa jne. Hitto, edelläkävijä voi tuoda alussa pieniä ongelmia.
Lisäksi iPhone 8:ssa on luulisi olevan USB-C-laturi ja salama -USB-C-kaapeli.
se on toinen paska, kuinka kehtaat tehdä sen
Joten haluat kertoa meille, että ensi vuonna herra FX heittää pois kaikki äskettäin ostamansa laitteet ja korvaa ne uusilla, joissa on usb-c?
ok otan sen
joten odotellaan kaikki uuden kissan ostoa ensi vuoteen... (jos se tuntuu paremmalta, sen pitäisi olla ensi marraskuuhun asti), ja älkäämme ostako sitä
koska ilmeisesti uusi Mac for PC ei sovellu tälle vuodelle. tänä vuonna se on alaston kannettava tietokone
emmekö voi olla samaa mieltä siitä?
(ja tuleeko ensi vuonna alennuskuponkeja muille laitteille, jotka minun on vaihdettava, jotta ne voivat käyttää usb-c:tä?
…sinä hölmö
Hyvä herra,
On mielenkiintoista, kuinka vähän tuollainen plebeijä ja heikkous kestää uskaltaa loukata vieraita jopa teknisessä keskustelussa. Sinun tarvitsee vain valita anonyymi lyhenne, joka ei tarkoita mitään, ja elinikäinen kurja on yhtäkkiä voimamies.
Jos sinulla ei ole mielikuvitusta, tarpeeksi älyä, etkä muista, että samat keskustelut käytiin irrottaessasi levykeasemaa, CD-asemaa, pudotessasi rinnakkaisportin ja vaihtaessasi USB:tä jne., niin sinun on parempi olla nolaamatta itseäsi julkisesti. Kuten silloin ja nyt, Apple oli ensimmäinen, jolla oli rohkeutta.
Kenenkään ei tarvitse heittää pois koneitaan kuten silloin, ne vain vanhenevat vähän aikaisemmin. Uudet, joissa on vain USB-C, eivät ole askel taaksepäin, vaan uusi standardi useiden vuosien ajan. Loppujen lopuksi me kaikki kaipaamme yhtä liitintä kaikkeen, ja katso ja katso, meillä on se täällä.
Aivan kuten tuolloin poistetut asemat ja portit voitiin korvata, niin nykyäänkin kaikki onnistuu USB-C:n kautta. En ymmärrä, miksi minun pitäisi vaivata ostaa uusia USB-C-HDMI-kaapeleita tietokoneeseen hintaan 80 XNUMX CZK, uusi USB-muistitikku molemmilla liittimillä? Minulla on myös toinen USB-C-lähde tulevaisuutta ja useita vuosia varten. Lisäksi se toimii myös iPhonessa ja muissa muiden merkkien laitteissa. Vihdoinkin yleisliitin!
Ensi vuonna useimmat tietokoneet ovat sellaisia, ja USB-A näyttää vanhentuneelta. Lisäksi muissa kodin laitteissa on vähitellen USB-C ja tarve omistaa lisäkaapeleita, kuten HDMI, Display-portti, mininäyttöportti jne., loppuu.
Pohjimmiltaan hän vain kritisoi Applea salamaliittimen olemassaolosta, hän voisi helposti laittaa USB-C: n iPhoneen. Tällä tavalla tarvitset vain yhden kaapelin kaikkeen.
USB-C:n seuraava vaihe voisi olla ethernet-liitännän toteuttaminen. Jos he laittaisivat POE:n pistorasiaan ja voisimme yhdistää kannettavat tietokoneet ethernetiin ja virtaan samanaikaisesti, se olisi hienoa.
No, olet aivan erillään ja muistat tämän vuoden kuluttua. :-))))
Se ei riitä, muista vuoden päästä. Mitään uutta tietokonetta ei myydä ilman USB-C:tä. USB-A on vähitellen häviämässä sarja- ja rinnakkaisporttina. Pahinta on, että sinä itse haluat USB-C: n tietämättäsi sitä nyt.
Aika naiivi mielipide... :-/
Miten luulet, että valmistajat jättävät huomioimatta USB-C-standardin, eivät asenna sitä tuotteisiinsa, eivätkö USB-A katoa vähitellen? Joten teillä on hyvin naiivi mielipide.
Pahinta on, että sinä itse haluat USB-C: n tietämättäsi sitä nyt.
He eivät tietenkään jätä huomiotta USB-C:tä, mutta he ottavat sen käyttöön vähitellen. Minulla ei ole vielä yhtään syytä haluta sellaista, ja epäilen, että se muuttuu pian.
Mutta se ei vain ollut niin Applella. Henkilö osti Macin, eikä hänen tarvinnut olla tekemisissä minkään kanssa. Kuten viime vuoden mallissa... Purin laatikon, liitin salaman rauhallisesti, laitoin kameran muistikortin, liitin sen HDMI:n kautta näyttöön, liitin iPhonen, liitin EarPlugyn (en liitä nykyistä enää)... Vuotta myöhemmin tuli malli, jolla ei tapahtunut mitään, en tee sitä... Ei, jos en kanna noin 5-10 alennusta mukanani kaikkialla. Jos tekisivät kaksi USB-C:tä ja kaksi klassista USB:tä, en sanoisi edes tuhkaksi... Se on vain niin väärin ja tietokone sopii kotikäyttöön telakan kanssa.
Voisitko luetella tarvitsemasi 5-10 alennusta?
Mielestäni tällainen riittää: https://sandberg.it/nl-be/product/USB-C-Dock-HDMI-Plus-VGA-Plus-LAN-Plus-USB-Plus-SD
Jos et pidä, osta toinen: http://www.kabelmanie.cz/usb-huby_d320.html
Luuletko, että jos minulla on laukussani pieni 29 W USB-C-laturi, joka on samankokoinen kuin iPad, USB-C, kaapeli ja yksi yläosassa olevista sovittimista, niin minulta puuttuu jotain tietokoneeltani? Loppujen lopuksi minulla on Ethernet, SD-korttipaikka, USB 3.1, HDMI 4K...
Jos muistan oikein, sama keskustelu oli, kun Apple poisti DVD-aseman. Sinun kaltaiset ihmiset kirjoittivat, että heillä ei ollut mitään asennettavaa ohjelmia, että heillä oli oltava ulkoinen asema mukana. Käytätkö sitä edelleen?
Vertaat vertaansa vailla olevaa. He poistivat DVD-aseman, kun ihmiset eivät käytännössä käyttäneet sitä vuosiin. Vanhemmat USB:t poistetaan käytöstä nyt, kun ihmiset käyttävät niitä massiivisesti, ja USB-C on tulevaisuuden musiikkia (ehkä).
Vähennys on helvettiä, ei todellakaan. Haluan pystyä vain kytkemään kuulokkeet tai jopa iPhonen liikkeellä ollessani ilman, että minun tarvitsee vetää tällaista hirveää. MBP 2015:llä minun ei tarvitse kantaa mitään ylimääräistä mukanani ja se on hienoa.
Henkilökohtaisesti tarvitsisin vähennyksen kuulokkeille, USBC-HDMI:lle, ulkoiselle kortinlukijalle, USBA-USBC:lle ja kaikkea en varmasti ole vielä muistanut...
Olen samaa mieltä. Et voi jatkuvasti vaatia vanhentuneita liittimiä. Unified on looginen polku, ja USB-C näyttää lupaavalta liittimeltä. Olemme selvinneet sarjaliittimen, SCSI:n, CD/DVD-aseman, VGA-liittimen, FireWiren menetyksestä, ei ole mitään syytä olla selviämättä yhdistämisestä. :)
Entä Beatsin uudet kuulokkeet ja niiden USB Micro-B -latausliitin? "Universaali USB-latauskaapeli (USB-A - USB Micro-B)"
Mielestäni tätä artikkelia ei voi pitää arvovaltaisena, se on niin heikko "suositus"...
Minulla on paljon ystäviä, joilla on Macbookeja, mutta kukaan ei halua uutta mallia ja kaikki ovat pettyneitä.
Minulla on tarpeeksi ystäviä, joilla on MacBookeja, ja riittävä määrä heistä harkitsee uutta mallia, koska heillä ei ole syytä olla pettynyt.
Olen siis samaa mieltä siitä, että UX on parempi. Apple ei ole enää ammattilaisten yritys. Ammattilaisten sijaan he yrittävät puhua asiakkaille hymiöillä kosketuspalkissa :-)
Helvetti vähennyksien ja kaapeleiden kanssa on toinen Applen epäonnistuminen. Ainakin he voisivat päivittää kaikki tuotteet niin, että USB C/Thunderbolt 3 -liitin on kaikkialla.
Ja mitä tulee enintään 16 Gt RAM-muistiin, se on toinen Applen vika. Apple ilmeisesti pitää ammattilaisena henkilöä, joka pystyy pyörittämään Keynote-esityksiä ja käyttämään Mailia.
Ehkä apple lakkaa olemasta yritys slovakeille, jotka eivät tiedä, että Touch barilla ja USB-C:llä on paljon enemmän toimintoja ja enemmän merkitystä ammattilaisille.
Oliko Apple koskaan slovakkien yritys? Toistaiseksi Slovakiassa ei ole edes verkkokauppaa.
USB-C on tarkoitettu ammattilaisille, kun olen USB-C-laitteiden markkinoilla. On mielenkiintoisempaa tehdä laitteita Thunderbolt 3:lle kuin USB-C:lle.
Mitä tulee Touch Bariin, Petr Mara sanoo myös, että se ei sovellu ammattilaisille, koska se häiritsee työnkulkua.
https://www.youtube.com/watch?v=CCO8nlDlFAM
Ah, kuten Petr Mára sanoi, juna ei kulje sen läpi...
Kiitos videosta, uskon sen olevan käyttäjältä käyttäjälle, Touch bar sopii erinomaisesti esimerkiksi liukusäätimille, katsotaan mitä aika tuo tullessaan. :)
Applen "ylpeys" ei salli USB-C:n käyttöä iPhone 8:ssa. Vaikka olen samaa mieltä, että se olisi täysin looginen askel.
Ylpeys ja voitto, valitettavasti. Heillä ei ole USB-C:n monopolia, kuten heillä on salaman suhteen. Mutta ilmeisesti ymmärsit, että ensimmäinen yleisliitin, joka yhdistää kaiken, mukaan lukien virtalähteen, on tulossa vuosikymmenten jälkeen. Pitkän aikaa se oli vain unta.
Ei-uskovien tulisi tietää, että HDMI-lisenssiorganisaatio julkaisi niin sanotun HDMI-vaihtoehtoisen USB-C-spesifikaatiolle 1.9. syyskuuta 2016. Heidän oli myönnettävä, että heidän liittimensä siirtyy todennäköisesti USB-C: hen. Display port -organisaatio julkaisi samanlaisen eritelmän vuonna 2014. Mielestäni se on ratkaistu. USB-C tulee olemaan kaikkialla.
Kuvaus HDMI-vaihtoehtoisesta USB-C:stä täällä: http://www.usb.org/developers/presentations/USB_DevDays_Hong_Kong_2016_-_HDMI_Alt_Mode_USB_Type-C.pdf
Kuvaa voidaan siirtää USB:n kautta pitkään MHL:n ansiosta...HDMI-lisenssillä he voivat maksaa kymmenykset jokaisesta laitteesta, myös jokaisesta kaapelista, ja MHL:n leviämisen hetkellä menettäisivät tulonlähteensä. Displayport-organisaatio teki tämän mielestäni lähinnä applen takia, joka luultavasti painoi tätä siirtoa. Kuten DisplayPortin ja Thunderboltin kanssa. Vesa (DisplayPortin omistaja) sekä Intel/Apple (Thunderboltin luojat) kokoontuivat käytännössä yhteen.
Molemmat organisaatiot joutuvat kuitenkin maksamaan kymmeniä näytön ja tietokoneen valmistajan hdmi/näyttöporttiprotokollasta, vaikka kaapelin molemmilla puolilla olisi USB-C-liitin. Ei vain liitin toimii HDMI:llä.
Siksi odotan raketin laajennusta.
Missä on ongelma?
Olet väärässä, DisplayPortista ei veloiteta. MHL:ää voi toistaa myös USB:n kautta, joten sillä pitäisi olla mahdollisuus korvata HDMI...joka ei silloin olisi saatavilla joissakin laitteissa. Tällä HDMI-allianssi varmisti paikkansa markkinoilla
Kiitos varoituksesta, näyttöportti on lisensoitu, mutta ilmainen. Olet oikeassa.
En näe ongelmaa Mac-tietokoneiden USB-C:n ja iOS:n salaman yhteiselossa.
Älä ole vihainen minulle, mutta artikkelin rakentaminen niin haastavalla otsikolla sellaisen käyttäjän lainauksiin, joka palautti MBP:n TB:llä, koska hän työskentelee Windowsilla, joita ei ole optimoitu TB:lle (maailma on yllättynyt) minusta tuntuu absurdilta. - varsinkin Jablíčkárin ilmoitetun muutoksen jälkeen. :(
Suostumus – artikkeli on pohjimmiltaan transkriptio siitä, mitä alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti blogiinsa. Jos tämä on tarkoitettu Jablickare-muutokseksi, se ei todellakaan toiminut.
aivan kuten kirjoitin alla, tämä on todella hullua
Tottukaa siihen, herrat, tai ymmärtäkää, että Cookin todellisuutemme sisältää myös Applea koskevia negatiivisia artikkeleita. Uusi MacBook Pro on mukava, ja yksilö voi olla tyytyväinen siihen ja oppia elämään USB-C:n rajoitusten kanssa ja muistaa myös, että se on erilainen tietokoneen kummallakin puolella.
Mutta ostatko uuden MacBook Pron yrityksesi työntekijöille? Ei! Se ei ole käyttäjäystävällinen. Tavallinen käyttäjä ei ole Applen hullu eikä koskaan ymmärrä, miksi hän ei voisi yksinkertaisesti työskennellä uuden tietokoneen kanssa miksi hänen pitäisi miettiä, miten se pitäisi järjestää niin, että hän voi ylipäätään työskennellä. Siksi uusien MacBook Projen seuraus (tuotelinjan yleisen kaaoksen lisäksi) on ennemmin tai myöhemmin Mac-myynnin lasku edelleen. Ja se alkoi näyttää niin lupaavalta. :(
Artikkeli ei ole ollenkaan negatiivinen, se on lainaus 60-vuotiaalta vanhalta mieheltä, joka osti uuden MBP:n ja palautti sen viikon kuluttua, koska hän oli pahoillani maksaa siitä 16 paperia... ja se on melko usein sisäisesti ristiriitaisia, ensin vanha mies aloittaa sanomalla, että hän tarvitsee välttämättä XNUMX Gt RAM-muistia ja sitten hän päätyy sanomaan, että vanha Air riittää hänelle...ja puolet palapelistä on Windows...
Blaha on joku tyhmä ja Jablíčkářissa päätettiin, että he eivät enää lainaa tyhmää, se on internetin vapautta, jokainen voi julkaista typeryyksiään blogissa.
Asiaankuuluvasta vertailusta kiinnostuneiden kannattaa katsoa esimerkiksi Petra Máran videoita YT:ssä tai Vladi Janečekin videoita hänen YT-kanavallaan.
Vláďa Janeček on tunnetuin Applen asiantuntija Tšekin tasavallassa, hän on julkaissut monia kirjoja OS X:stä, eikä Tšekin tasavallassa ole ketään, jolla olisi hänen tietämyksensä.
Petr Mára on kävelevä mainosuuni Applelle, mutta hänen videonsa ovat mielenkiintoisia.
Blahan loukkaaminen vain siksi, että hänellä ei ole niin hienostuneita positiivisia mielipiteitä uusista MacBookeista kuin sinulla, se on huono maku!
Varsinkin kun Blahan arvoituksia käy ilmi, että hän ei ymmärrä arvojärjestyksen pointtia ollenkaan...
Kerron hieman mielipiteestäni… Kun luin kesän vuodoista, ajattelin todella, että uusi MBP voisi korvata vuoden 13 MBP 2013″, jonka myisin edelleen melko kohtuullisesti. Jo esityksen aikana vallitsi tunteeni, että ostaisin uuden 13″, jossa on TB. Nähtyäni hinnan menetin ruokahaluni ja päätin olla hakematta sitä. Jos odotan ainakin ensimmäistä arvostelua. Valitettavasti olin päivä päivältä enemmän pettynyt uuteen MBP:hen. Ja se, että siinä on vain USB-C/Thunderbolt 3, ei häiritse minua ollenkaan. En halua panetella MBP:n rakennuslaatua, joka on mielestäni edelleen korkea, mutta olen enemmän huolissani siitä, että odotan saavani jatkojohdon laturiin ja täysimittaisen USB-C:n. kaapeli tähän. Yleisesti ottaen minulla on huono tunne uudesta MacBook Prosta, joten katson mitä tapahtuu seuraavaksi...
Harkitsen 15" MacBook Pron ostamista erillisellä grafiikalla. En vain ole varma, kuinka AMD:n uusi grafiikka pärjää OpenGL-tuen kanssa. Työskentelen Cinema 4D Studio R16:n kanssa, jossa käytän useita renderöintikoneita (bias ja unbias). Nvidian kanssa olen tottunut laskemaan CUDA-yksiköitä. Onko kukaan testannut AMD-sirun suorituskykyä?
Veikkaan, että AMD ja CUDA eivät sovi yhteen.
https://www.quora.com/Does-CUDA-work-on-AMD-GPUs
mielenkiintoinen linkki. Kiitos :-)
Jos jollakulla on ostaa iPhone 7 ja MacBook Pro, hänellä ei ole ongelmaa ostaa Lightning - USB-C -kaapeli muutamalla sadalla kruunulla.
Siitä ei ole kysymys, vaan se, että nämä ovat uusia laitteita, joita ei periaatteessa voi yhdistää toisiinsa kaapelilla, kun sitä tarvitsee. Tähän asti se oli itsestäänselvyys, minkä Apple hautaa jälleen arkkuun.
No, se näyttää minusta yksinkertaiselta. Apple on lyönyt vetoa langattomasta pari vuotta, ja sen käyttäjät tuntevat samoin (hän ei ole koskaan katsonut niitä taaksepäin, enkä usko, että hän aloittaa nyt). En ole yhdistänyt iPhonea tietokoneeseen pariin vuoteen, hallitsen kaiken iCloudin kautta, kun lataan sitä vahingossa talon ulkopuolelta virtapankista (se on nopeampi ja tein sen jopa kun minulla oli edellinen macbook pro klassisella usb:llä). Minulla on ollut langattomat kuulokkeet pari vuotta (Beoplay H5 urheiluun, nyt olen vaihtanut Bosen Sennheiser PXC-550:een satunnaiseen kuunteluun ja molemmat toimivat ilman ongelmia). Minulla on bluetooth-hiiri ja telakka töissä/kodissa. Kosketuspalkkitoiminnon asetuksista on mahdollista määrittää, missä sovelluksissa oletusarvoisesti näytetään vain F-näppäimet (siis Parallelsissa voidaan asettaa toimintonäppäimet aina näkymään). No, mallineuvojen kanssa se näyttää minusta myös melko selvältä. Jatkossa Air ei ole käytössä vähään aikaan ja MacBook pysyy 12" perusversiona ja sitten MacBook Pro 13" ja 15" versioina.
Ja entä käyttömuistin laajentamisen mahdottomuus ja jopa levyn vaihtamisen mahdottomuus. No, Apple on jo mennyt liian pitkälle... Pysyn myös 4 vuotta vanhassa Airissa ja jos huonot olosuhteet pakottavat ostamaan uuden, valitsen Airin uudelleen tai jopa vanhemman Pron.
Apple ei vain ymmärtänyt tätä oikein…
Joten edellinen Pro-versio ei myöskään sallinut muistin laajentamista. Sait mitä määritit. Ainakin SSD-levy voidaan kuitenkin vaihtaa.
Tässä vastaus on melko yksinkertainen. Yksinkertaisesti sietää sitä tosiasiaa, että kannettava tietokone eli kannettava tietokone muistuttaa suunnittelultaan enemmän iPadia kuin pöytätietokonetta. Ja sielläkään kukaan ei odota sinun purkavan sitä ja vaihtavan komponentteja. Se on mobiililaitteiden looginen kehitys, jonka tärkein etu on, että ne ovat kannettavia, eivät tee-se-itse-ystävällisiä. Ennemmin tai myöhemmin kaikki tulevat tähän.
En myöskään ole aivan uudesta MBP:stä pyyhkimisen suhteen, mutta en palaisi vanhaan Retinaan, siinäkin oli omat ongelmansa, kuten heijastuksenestokerroksen irtoaminen näytöstä jne. Ilma on jo historiallinen esine, jos se tällä hetkellä riittää, ei ole syytä vaihtaa sitä heti, mutta ostaa se tänään uutena koneena? Ei oikeastaan.
korjaus: ei oikeastaan "tempauksessa", vaan "tempauksessa" ;)
Kun arvioin realistisesti henkilökohtaisia tarpeitani, kun en enää käsittele grafiikan tai videon kanssa niin paljon kuin ennen, Air on enemmän kuin tarpeeksi tarpeisiini ja minulle riittäisi myös iPad Pro näppäimistökotelolla. Minua PRO-kirjassa hämmästyttää paitsi yhteyksien puute tai monimutkainen liitettävyys iPhonen ja muiden muiden kuin Applen oheislaitteiden kanssa, vaan lähinnä SSD-levyn vaihtamisen mahdottomuus. Miksi? Loppujen lopuksi se oli 10 minuutin kysymys. Mielestäni se on virhe, jonka voisin antaa anteeksi peruskirjasta. Mutta ei PRO:lla. Mutta ymmärrän, että Apple keskittyy yhä enemmän niin sanottujen tavallisten käyttäjien joukkoon, ja niiden, jotka todella haluavat luoda jotain ammattimaisesti, kannattaa ostaa iso kone 120.000 XNUMX Norjan kruunulla. Todellinen ammattilainen ansaitsee sen helposti ja nopeasti. :-)
Jirka, olet hölmö myös siksi, että et tiedä, että onboard-muistit ovat olleet olemassa jo jonkin aikaa, huolimatta siitä, että ssd:n vaihtomahdollisuus on melko teoreettinen, koska owc:n ainoat vaihtoehtoiset levyt kuluttavat suhteellisen paljon ja lyhentää merkittävästi akun käyttöikää.
Melkein yrittäisin arvata, jos et ole suoraan herra Troubelín Blaha?
Niin monen typeryyden löytäminen yhdessä keskustelussa kestäisi kauan.
Blaha on typerys, vain tyhmä palaisi uudesta MBP Retinasta vanhaan Airiin TN-paneelilla ja kauheilla parametreilla ja vanhentuneella resoluutiolla.
Ainoa asia, josta voidaan yhtyä, on kassakaapin puuttuminen.
Minusta on typerää kutsua jotakuta tyhmäksi vain siksi, että heillä on erilaiset prioriteetit ja käyttötarkoitukset kuin sinulla...
MacBook Air on vanhentunut shuntti, joku, joka voi valita uuden RETINA MacBookin ja vanhan Airin välillä ja valitsee, että Air ei ansaitse muuta merkkiä kuin hölmö, ajaako myös Trabantia, kun sinulla on mahdollisuus valita Trabin ja VW:n välillä Passat?
Verkkokalvo ei ole pyhä malja. Kaikki eivät halua ja kaipaa sitä, se on vain väriliiduista tehty "tunne". Henkilökohtaisesti en kaipaa Aira ollenkaan. Olenko minä sitten tyhmä? Toistan siis, että muiden kutsuminen tyhmiksi heidän eri prioriteettien perusteella on säälittävää ja typerää loukkaamista, joka tekee sinusta typeryksen. :-)
Kyllä olet, pelkkä kirjoitusvirheiden määrä, jonka onnistuit tukkimaan noihin muutamaan lauseeseen, saatat jopa olla köyhä. Huolimatta siitä, että verkkokalvolla ei ole mitään tekemistä värien "tuntuman" kanssa :-) Jokaisella verkkokalvopaneelilla on erilainen kirjo.
Sinun tarpeesi vahvistaa omaa köyhää egoasi paitsi naurettavalla paskapuheella, myös lähinnä loukkaamalla muita vain heidän erilaisten mielipiteidensä vuoksi, kertoo sinusta paljon. Ja se ei ole kaunis. Mutta en loukkaa sinua millään tavalla, sinä selviät siitä täydellisesti yksin. Täysi pysähdys minun puoleltani.
Kyse ei ole mielipiteistä, vaan terveestä järjestä. Kuitenkin selittää jollekin, että verkkokalvolla ei ole mitään tekemistä värikynien "tuntuman" eli kirjon kanssa, että Air on vedenpaisumusta... #korvaamaton :)
Air saattaa olla vedenpaisumusta, mutta nykyään se on ainoa Applen kannettava tietokone, joka sopii toimistoon, jossa on enemmän kuin yksi työntekijä. Joten hullu ei ole se, joka ostaa Airin, vaan se, joka kutisti Applen mallineuvoja tällä tavalla. Kaikki uudet MacBookit ovat käyttökelvottomia toimistoon.
Olen ostanut Maceja yritykselle 20 vuotta enkä ole koskaan kokenut sellaista toivottomuutta kuin nyt. Ja vaikka en todellakaan pidä siitä, ostin 2 Airsia tällä viikolla.
Mikä on toimiston käyttökelvottomuus? No, se ei johdu siitä, että olisin innoissani uusista MacBookeista, mutta en oikein ymmärrä tätä...
BTW uusi MBP13 on pienempi kuin alkuperäinen 13" Air, painaa saman verran (ero 20g), siinä on verkkokalvo ja tehokas Intel, joten kirjoittaminen, että Air on ainoa käyttökelpoinen toimistossa, on argumentti kuin traktori on ainoa sopiva. ajoneuvo suuriin kaupunkeihin.
Olet vakavasti idiootti, koska Air on ylihinnoiteltua roskaa, vain tuon kamalan TN-paneelin takia. Niille, jotka eivät halua suorituskykyä, on 12" Core M -malli, plus 2015 Pro -sarja on edelleen myynnissä, joten vaikka joku ei haluaisi vähennyksiä eikä hänellä olisi niin suurta tarvetta tehokkaimmille raudoille, 2015 mallit ovat edelleen varastossa CTO:na. 2.0 GHz Pron perusversion käyttöönoton jälkeen ilman TouchBaria en kuitenkaan ostaisi CoreM:ää, jos aiot ostaa MB12:n CoreM:llä, ainoa järkevä vaihtoehto on 1.2 GHz/512 Gt. 2016 (pidempi akunkesto ja vähän tehokkaampi kuin sama 2015 malli) … MUTTA hintaan 47 990 NOK, suosittelen ottamaan sen sijaan MacbookPro 13 basic 2016:n ilman TouchBaria, siinä on jo kaksi USB-porttia, suorituskykyä täysillä. uusi 2.0 GHz i5 on muualla kuin CoreM, sinun ei tarvitse huolehtia melusta, ja se on jotain raskaampaa ja maksaa melkein saman... 45 990 NOK
CoreM 12" MacBookin etuna on maksimaalinen liikkuvuus, joten se sopii 11.6" Airiin tottuneelle.
Jopa alkuperäinen MBP13 RETINA 2015 on vain hieman raskaampi kuin Air ja tarjoaa verrattomasti paremman IPS-paneelin, on huomattavasti tehokkaampi ja sillä on erittäin hyvä akunkesto. MBP13 2016 ilman TocuhBaria tarjotaan selvästi 5 tuuman Airin seuraajaksi i2.0:n pienennetyn kellotaajuuden ansiosta 13 GHz:iin.
Ainoa henkilö, jolla ennen vuotta 2013 Airilla olisi voinut olla merkitystä, oli joku, jolla se oli liitetty ulkoiseen paneeliin suurimman osan ajasta… mutta et kuitenkaan liitä mitään uusista 4K/4K-paneeleista Airiin… Airilla on maksimi 2560 × 1600 resoluutio tekee siitä paitsi taaksepäin myös täysin käyttökelvottoman tulevaisuudessa... (Olen varma, että on monia tyhmiä, joille sata riittää), mutta nyt on vuoden 2016 loppu, ei 2009, joten argumentti suurimman osan ajasta, kun minulla on ulkoiseen paneeliin kytketty ilma, myös putoaa. Vuodesta 2013 lähtien, jolloin uusi verkkokalvo esiteltiin, Air on ollut umpikuja.
On ymmärrettävä perusoletus…
Air 11.6" seuraaja 12 Core M Macbookille
Air 13" seuraaja MBP 13 2016 nonTouchBar 1.4/1.6GHz - 2.0GHz/2.4GHz
MBP13” 2015 seuraaja MBP13 2016 TouchBar 2.7/2.9/3.1 GHz - 2.9/3.1/3.3 GHz
Air13 on suurempi kuin vuoden 13 MBP2016 ja molemmat painavat yhtä paljon:
https://www.youtube.com/watch?v=F8JMewmHtbk
Itse asiassa keskustelussa on kyse jostain muusta, kaikilla niillä, jotka puolustavat niin paljon Air-sarjaa, ei ole rahaa Prolle, tai he ovat pahoillani kuluttavansa rahat parempaan kannettavaan, siinä ei ole mitään muuta, se on myös uunin tapaus, josta artikkeli käsittelee Hyvin tehtyä. He yksinkertaisesti haluavat ajaa halvalla Trabantilla sen sijaan, että maksaisivat ylimääräistä Subarusta.
Onnittelut A1… Olette alentaneet itsenne Zemanin äänestäjien tasolle. Ja vähän enemmän ja saatat jopa ylittää niiden mallin.
Äänestin Zemania hänen ylhäisyytensä Andrew Schapiron suosituksesta Yhdysvaltain suurlähetystöstä huolimatta niin sanotun "Prague Cafen" jäsenten äänekkäästä vastustuksesta, jotka ovat niin tyhmiä, että julkaisevat lausuntonsa Macbook Airissa. , siksi heidän ehdokkaansa Karel Schwarzenberg hävisi vaalit, hänellä oli joukkue teknisesti takapajuisilla laitteilla. Zeman-tiimissämme meillä kaikilla oli MBP Retina, jopa Mynář, vain herra Presidentillä oli Slivovici.
Okei. Olet nuori, ylimielinen, rikas etkä pidä ihmisistä. Joten itse asiassa, vaikka sinulla olisi jotain sanottavaa, se on silti arvotonta. Koska kiroat ja potkaiset kuin peppu. Kiinnität huomion oikeinkirjoitukseen, jonka sitten halveksit itseäsi. Ja tekisit mieluummin tavallisen kyläkeskustelun tappeluksi, mutta pakenisit sitä silti. Jotta sinulle ei tapahdu jotain kalliin vempaimen kanssa, jolla tykkäät koristella itseäsi.. Eikö "Majk je panák" ole esikuvasi? Vai etkö se ole sinä?
Jos siellä oli "admin", olet vain ehdokas siihen, ja sinun täytyy tehdä toinen "hieno" profiili "tarpeeseesi"
On varmasti vaikeaa olla tyhmä ja köyhä samaan aikaan, muuten en voi selittää niin uskomattoman typerää reaktiota. :)
En enää pidä uuden Macbookin hinta/laatusuhteesta. Varhaiset Macbookit olivat edullisia Unix-koneita verrattuna siihen, mikä oli tuolloin saatavilla. Mutta uusista Macbookeista on tullut melko kalliita, eivätkä ne ole enää niin edullisia markkinoihin verrattuna. Jonkinlainen kosketuspalkki on minulle melkoinen varastaminen, varsinkin kun tarvitsen suurimman osan ajasta suuren näppäimistön, hiiren ja kaksi ulkoista 24" näyttöä. Myös USB-liittimien heittäminen pois on virhe. Ymmärrän, että se saattaa olla hyvä työskentely tien päällä, mutta työssä se ei todellakaan ole suuri parannus. Apple on pettänyt minut, se on menossa alamäkeen.
Sopii tyttöjen pakkaamiseen, mutta ei oikein töissä käytettävä
Lupasin Mr. Blahalle hänen omasta pyynnöstään Twitterissä, että kirjoitan hänelle kommentin hänen harhaluuloihinsa uudesta 2016 MBP:stä, joten tässä se on (lainausmerkeissä on lainauksia Michal Blahan alkuperäisestä blogista).
Yhtenä ensimmäisistä tšekeistä minulla oli käytössäni uusi MBP13 ilman tuberkuloosia ja tuberkuloosilla, ja nyt minulla on uusi MBP15 pöydälläni kahdeksi päiväksi, jonka palautan jälleenmyyjälle viikonloppuna.
TouchBar on täysin kunnossa, se on intuitiivinen ja miellyttävä, sitä on hyvä käyttää, mutta se ei ole pakollinen ominaisuus.
Uuden MBP 2016:n tärkein etu
Ensinnäkin on soundi, se on mahtava...paras mitä on koskaan ollut.
Toisella sijalla on mahdollisuus ladata liikkeellä ollessaan virtapankista usbc:n kautta.
Kolmanneksi korkeampi kirkkauden intensiteetti ja laajempi näytön kirjo. Henkilökohtaisesti pidän parempana retina 2015 -tuotelinjan näytöistä.
Uuden MBP2016:n haitat.
Selvästi kassakaapin puuttuminen...se on kiistaton.
Ei-TouchBar-perusmallissa vain kaksi usbc-porttia.
Mainosta herra Blahan tilkkutäkki:
"Mutta kieltäydyn värikoodaamasta tai kuvailemasta, mikä - visuaalisesti erottumaton - USB-C-kaapeli on tarkoitettu lataamiseen ja mikä nopeaan tiedonsiirtoon"
Joten heitä laturi roskakoriin ja käytä vain yhden tyyppistä kaapelia, mikään ei ole helpompaa. Sitten sinun ei tarvitse merkitä mitään.
"Suorituskyky/hinta. Kannettava maksoi 30 % enemmän kuin vastaava 13 tuuman MacBook Pro vuonna 2014 (suorittimen suorituskyky +- sama, grafiikka 3x hitaampi, levy 4x hitaampi) tehokkaan kestävyyden ollessa 25 % korkeampi. Suorituksen kasvu ei vastaa hinnan nousua. Vuodesta 2011 lähtien MacBook oli hinnaltaan verrattavissa vastaaviin Windows-koneisiin. Nyt hinta hyppää 1/3 Winin vastaavien koneiden laadusta ja suorituskyvystä ilman näkyvää syytä.
Lopetan tähän "ilman näkyvää syytä", että olet jälleen koukussa, Tšekin keskuspankin ensimmäisestä pitkäaikaisesta interventiosta korunan vaihtokurssiin, toiseksi korkeampaan liikevaihtoveroon kuin vuonna Yhdysvaltoihin ja kolmanneksi kaikkien tšekkiläisten premium-jälleenmyyjien yleinen hintojen nousu, joka tapahtui noin kaksi vuotta sitten
Muu non plus ultra paskapuhetta:
"Nyt hinta hyppää 1/3 korkeammalle verrattuna laatuun ja suorituskykyyn, joka on samanlainen kuin Win-koneiden"
Anna minulle linkki useisiin koneisiin, joilla on samanlainen laatu ja suorituskyky Winillä, koska seuraan kannettavan tietokoneen markkinoita, mutta markkinoilla ei ole vastaavaa kannettavaa tietokonetta, jossa on MBP...
ehdot:
samanlaatuinen ääni kuin MBP (baf ei ole sellaista Win kannettavaa)
unibody täysmetallinen rakenne (baf sellaista Win-kannettavaa ei ole)
vertailukelpoinen todellinen akunkesto, ei paperiarvoa (baf sellaista Win-kannettavaa ei ole olemassa)
vastaava hiljaisuus kannettavaa tietokonetta käytettäessä (tällaista Win-kannettavaa ei ole olemassa)
yhtä nopea SSD (todellinen, ei paperiarvo) (baf ei ole sellaista Win-kannettavaa)
ainakin QHD+ IPS-paneeli...
Löydät paljon kannettavia tietokoneita, jotka teeskentelevät olevansa samanlaisia, mutta yhdelläkään niistä ei ole vertailukelpoista akunkestoa, missään ei ole unibody-metallirakennetta, yksikään niistä ei ole verraten hiljainen... puhumattakaan siitä, ettei yksikään niistä ole on OS X.
Tiedät paljon laadusta, jos näkisit puretun Dell XPS13 Windows -kannettavan laatustandardin, ymmärtäisit, että se on halpa kiinalainen elektroniikan ryhmittymä muovissa kahden alumiinilevyn välissä (muuten, kauhealla litteällä esittelyllä). .
Thinkpad X1 Carbonissa (josta useimmat Windows-käyttäjät ovat ylpeitä) on melko nopea SSD-asema (MBP2015-tasolla), itse asiassa se saavuttaa SATA3-liitännän ensimmäisten SSD-asemien nopeuden, eli todellisen kirjoitus- ja lukunopeuden. on noin kymmenen kertaa hitaampi kuin MBP2016:ssa.
Muutama kommentti havainnoistasi:
"Apple ei toimita täyttä USB-C-kaapelia nopeaan tiedonsiirtoon MacBook Pron kanssa hintaan 60.000 500 Norjan kruunua. Täytyy ostaa toinen XNUMX eurolla. MITÄ VITTUU!!!"
Mene hirttämään itsesi.
"Apple ei antanut minulle USB-C-Lightning-kaapelia puhelimeen tai kannettavaan tietokoneeseen, jotta voisin ladata iPhonea kannettavasta tietokoneesta. MITÄ VITTUU!!!"
Mene hirttäytymään tai osta alennus.
"Kaaos MacBook Airin (mitä sille tapahtuu?), MacBookin ja MacBook Pron mallilinjoissa ja täydellinen mysteeri siitä, mitä tapahtuu seuraavaksi. En usko, että he tietävät itse."
Mallilinjoissa ei ole kaaosta, sinulla on vain rajallinen ajatusalue ymmärtääksesi:
peruslähtökohta…
Air 11.6", jonka seuraaja on 12 Core M Macbook.
Air 13”, jonka seuraaja on MBP 13 2016 nonTouchBar (1.4/1.6 GHz – 2.0 GHz/2.4 GHz)
MBP13” 2015, jonka seuraaja on MBP13 2016 TouchBar 2.7/2.9/3.1 GHz – 2.9/3.1/3.3 GHz
Onko jotain muuta väärinymmärrettävää? Kuulostaako kolme riviä: (ale Air) Macbook (CoreM) ja MacBook Pro kaaokselta? Muilla valmistajilla on normaalisti 150 eri mallia markkinoilla samaan aikaan, ja sinä sanot, että Applella on kaaosta?
"Apple ei toimita täyttä USB-C-kaapelia nopeaan tiedonsiirtoon MacBook Pron kanssa hintaan 60.000 500 Norjan kruunua. Täytyy ostaa toinen XNUMX eurolla. MITÄ VITTUU!!!"
Jos maksan 60 500 kannettavasta tietokoneesta, ehkä 500:lla ei ole väliä. Enemmän minua häiritsee se, että saan tietää vasta oston jälkeen ja tuhlaa aikaa toisen kaapelin ostamiseen. Se todella ärsyttäisi minua. Apple olisi voinut nostaa hintaa XNUMX CZK:lla ja sisällyttää kaapelin.
"Apple ei antanut minulle USB-C-Lightning-kaapelia puhelimeen tai kannettavaan tietokoneeseen, jotta voisin ladata iPhonea kannettavasta tietokoneesta. MITÄ VITTUU!!!"
Ostan jälleen vähennysventtiilin - sama ongelma, minun täytyy mennä ostamaan se. Lisäksi minulla on nyt ylimääräinen alennus mukana.
Suurenmoinen ääni kannettavan tietokoneen kaiuttimista näyttää hyvältä paperilla, mutta kuinka usein käytän sitä? Kun olen kotona, minulla on ulkoiset kaiuttimet, jotka ovat tietysti paljon parempia kuin sisäänrakennetut. Kun olen tien päällä, kuuntelen yleensä kuulokkeilla => lähes nolla käyttöä.
Applen puolelta hinnankorotus on siis käsittämätön. Jos he laskisivat hintaa tai jättäisivät sen ennalleen, ymmärtäisin silti, mutta he menettävät asiakkaita tarpeettomasti näin.
Aivoja käyttävät tilaavat heti Apple Storesta MBP:tä ostaessaan supistimen ja kaapelin, tarjonta on riittävän laaja, jopa YTber Casey Neistat, joka ei paljoa kekseliäisyydestä saanut kiinni, tilasi MBP:n heti pienennysosan kanssa. ja kortinlukija...
BTW kaikki tilaavat automaattisesti "usbctousba"-vähennyksen... Pixel-käyttäjät viihtyvät parhaiten uudella MBP:llä, heillä on toimiva kaapeli suoraan Googlelta.
Jos he käyttäisivät Applen aivoja, meidän ei tarvitsisi pakottaa käyttäjiä ajattelemaan valmistajan puolesta. Ja käyttäjät käyttävät vaivaa ja rahaa tasoittaakseen Cupertino-toverinsa virheitä.
Ei sillä, että olisin samaa mieltä arvostelijoiden kanssa, mutta jos ostan jotain 60k:lla, niin mietin sitä vähän, jos ei ja se on minulle kallista, menen kauppaan, jossa neuvotaan .
Henkilökohtaisesti mielestäni tämä Applen sylkeminen muutaman kaapelin takia on noloa. Luulen, että vuoden tai kahden kuluttua minun ei yksinkertaisesti tarvitse käsitellä tätä, koska USB on vihdoin standardi. Applella on todellakin suurempia ongelmia kuin jollain tyhmällä kaapelilla, joka on varastossa.
Ottaisin sen lähtökohtana näin, mutta:
Air 13”, jonka seuraaja on MBP 13 2016 nonTouchBar
– Hinta kuitenkin kertoo jotain muuta, Aira voi ostaa joka toinen kuukausi Elektresta hintaan 25, kun taas MBP 45 XNUMX:lla.
Minulle ei edes 12 tuuman ylihintaiselle paskalle ilman USB:tä ole vastaavaa korvaavaa, kun lataan sitä (teen aina) + minulla on yksi USB täynnä ja toista käytän satunnaisesti, joten tarvitsisin vähintään 3 teho :-(. Lisäksi siinä on hitaampi prosessori kuin iPhonessa tai vanhassa Airissani.
Se, että MBP on tarkoitettu ammattilaisille ja että se on tehokas ja kallis, ei häiritse minua ollenkaan, olen huolissani vakaasta käyttöjärjestelmästä ja keskimääräisestä (tai keskimääräistä alhaisemmasta) suorituskyvystä.
Ainoa asia, mikä minua ärsyttää Airissa, on se, että siinä on huono näyttö.
Hintaa ei voi verrata, 12 tuuman CoreM maksaa myös lähes kaksi kertaa niin paljon kuin 11,6 tuuman MBA… todellisuudessa se on 11.6 tuuman MBA:n seuraaja, samoin kuin nonTouchBar MBP2016, jossa on kaksi usbc:tä, on itse asiassa sen seuraaja 13" Air (se on halvin), se on pienempi kuin 13" Air, painaa saman, ja kaikista uusista MBP:istä on vähiten tehokkain 2.0 GHz Intel (jälleen istuen 1.4 ja 1.6 GHz:n Airumin perusasemien vieressä), se on Retinan looginen seuraaja…
Tosiasia kuitenkin on, että jopa MBP 2013-2015 13" Retina on vain noin 300 g painavampi ja hieman syvempi kuin 13" Air… joten Air ei ole mielestäni ollut kovin järkevää useaan vuoteen huonon TN-paneelin takia. matala resoluutio. (ehkä vain niille, joilla se oli pysyvästi kytkettynä Thunderbolt-näyttöön)
"Lisäksi siinä on hitaampi prosessori kuin iPhonessa tai vanhassa Airissa. Ei se niin ole, ARM:ää (iPhone/iPad) ei voi verrata Inteliin... kuten GeekBenchissä niillä saattaa olla samanlaiset pisteet, mutta ARM." , vaikka se onkin melko tehokas nykyään, x86:lla siitä puuttuu monia asioita, siitä puuttuu AES NI ja paljon muuta…
Toki, yritän vain sanoa, ettei Applen sisäänrakennettua Aira voi korvata, koska en ole valmis maksamaan yli 40 XNUMX keskivertotietokoneesta (käytän sitä pieniin asioihin multimedian kanssa ja sellaisiin, jotka voivat t tehdä iPadilla tai iPhonella).
Jos Air maksoi 30k ja Pro 35k, niin luultavasti kyllä, koska siinä on paljon parempi näyttö, mutta Airin saa ihan hyvin 25k:lla (alhaisin malli joka riittää minulle) ja päinvastoin 45 Prolla, se on vain. liian paljon.
Joten heti kun Air loppuu, minulla ei ole vaihtoehtoja ja minun on leikattava MAC. Älä viitsi :-(.
Ja pahinta on, että Windowsia ei ole ratkaistu eikä Linuxissa ole iTunesia. Lyhyesti sanottuna olen hämmästynyt ;-).
Täytyy pyytää anteeksi väärää tietoa. MacBook Pro i7 3.3 GHz TouchBarilla kesti aluksi vain 4 tuntia. Lopulta en uskonut niin ja aloin etsiä. Dropbox oli syyllinen, se käytti paljon virtaa, minun piti poistaa se, asentaa se ja synkronoida kaikki uudelleen. Ongelma hävisi. Nyt kirjoitan 50 min. Pagesissa olen WiFI 2.4 GHz:ssä, näytön kirkkaus on noin 80 %, AirMail on käynnissä taustalla, akku on 90 % ja kannettava näyttää 7:00 jäljellä.
https://uploads.disquscdn.com/images/d77d03e812274b0ef4f5a7b993529780c07230153e0586f6043493bf2b9df574.jpg
https://uploads.disquscdn.com/images/6a2034d52f7d852efbd74ca9deea44a895c50688407fcb143b2e5d2e51da97c8.jpg
Ihmiset, jotka pitävät tietokonetta työkaluna (lapio) - eivät statussymbolina (mikä on myös usein merkityksetöntä, koska kissat eivät ole kalleimpia laitteita, joita he voivat ostaa), ajattelevat kahdesti.
Unibody on hukka ja teknologian tarkkuus, hiiliseos on paljon kestävämpi. Vähän kaikkea mahdollista, mutta se on myös huomattavasti kevyempää.
Ihmiset käyttävät NTB-ääntä kotona vain, jos heillä on työpöytä eikä siellä ole ketään häiritsemässä heitä. Ulkona, kansliassa muiden kanssa, laitetaan kuulokkeet päähän. Muuten kotona minulla on pöytäkone tai laatikot telakassa
Mitä tulee kestävyyteen, on olemassa kannettavia tietokoneita, jotka voivat kestää jopa 22 tuntia, mutta vakavasti, kenen tarvitsee työskennellä sen kanssa ilman latausta? Joka tapauksessa 8h alkaa tulla standardiksi Windowsille (laatumalleille, ei paska 10 tuhannella)
Levyn nopeus on enimmäkseen hyödytön, koska videolle (ainoa asia, josta voit lukea eron 600 Mt ja 1600 Mt välillä) ihmisillä on edelleen ulkoinen
Osx on käyttökelvoton yrityksessä, windows x ei ole täydellinen, mutta siinä on edistyneitä toimintoja, jotka puuttuvat osx:sta. Osx:ssa ei ole mitään mitä windows puuttuu. Kyse ei ole siitä, että et voisi työskennellä osx: lla, se on ok, mutta windows ja osittain linux ovat myös ok.
Liitettävyys yleisiin portteihin, mukaan lukien modeemi, kosketusnäyttö, kynä...
Nopea langaton telakka
Parempi suorituskyky samaan hintaan
Ammattilaiset, jotka eivät istu kahvilassa koko päivää, tavoittavat T- tai X-sarjan.
Minulla oli muoviseos X1 Carbon käsissäni ja se on roskaa huonolaatuisella näytöllä... btw on yksi myynnissä nyxillä 20k.
Kaikkien 22 tunnin "viimeisen kerran" Windows-kannettavien ongelmana on, että kuormitettuna todellinen kestävyys on tuskin 3 tuntia.
Levyjen nopeus on turha vain sellaiselle, jonka täytyy perustella halvan roskan, kuten X1 Carbonin, osto hitaalla SOHO SSD:llä, joka on täysin sopimaton yrityssegmentin työhön.
Älä huoli, macbook PRO muistuttaa minua murskattuista oluttölkeistä jossain astian lähellä
Omistan molemmat, yrityksen Lenovo X1 -hiilen ja henkilökohtaisen MB Airin.
X1 Carbon kuin melkein!! 2x!! kalliimpi kone jää Airin jälkeen aivan kaikessa, eli akun kestossa, järjestelmän vakaudessa (käytän RHEL 6.7 ja Winyä), prosessoinnissa, käyttöjärjestelmän nopeudessa. Mutta mikä todella saa minut polvilleni, on X1-näyttö, voiko joku Lenovosta vakavasti ajatella, että se on verrattavissa Airiin? Minun ei tarvitse ehdottaa, kuinka tämä kannettava tietokone olisi verrattavissa MB Pro:hon, vai mitä?
kuinka monta sukupolvea x1 hiiltä ja mikä malli mb air sinulla on? mitkä ikkunat sulla on päällä?
voitko selittää, mikä on vialla x1-hiilen käsittelyssä? ja vaikuttaako RHEL sinusta epävakaalta? vaikka se luultavasti riippuu siitä, mitä teet sillä, ehkä voit vaihtaa nykyiseen 7.3:een
enkä usko, että kukaan haluaa verrata sitä ilmaan, se olisi loukkaus hiiltä. airissa ei ole turvaominaisuuksia (todennäköisesti siksi sinulla ei ole sitä töissä, näin ainakin oletan rhelin perusteella), sillä on huono yhteys, korjausmahdollisuudesta ja kestävyydestä huolimatta
Airissa on Mac-malliston huonoimmat näytöt, se on huonoin mahdollinen valinta, ja silti se on paljon parempi työväline kuin X1 Carbon.
Ilman kanssa ei kannata käsitellä nykyään, uusi Pro on pienempi kuin vanha Ait ja molemmat painavat saman verran.
Jopa suositussa 47k:n perusversiossa Pro on kaikessa parempi kuin Air.
X1 Carbon on tyypillinen heikkolaatuisten Windows-kannettavien tietokoneiden edustaja.
no, uusi macbook pro gaybarilla on tyypillinen edustaja heikkolaatuisille macOS-kannettaville, ne voivat kätteleä :]
Voitko kertoa minulle, mitkä ominaisuudet puuttuvat macOS:stä verrattuna W10:een?
kk puuttuu BSOD, kasat rikkinäisiä ohjaimia, automaattinen uudelleenkäynnistysominaisuus, MS Crash -ominaisuus, käyttäjän nas*t -ominaisuus, Windowsin hidastusominaisuus, vakoiluohjelmat ja telemetriaominaisuus ja loistava MS Windows -virustorjunta, en tiedä parempaa virusmagneettia kuin Widle.
No, annan esimerkin tältä päivältä. Minun piti katsoa kirjanpitoamme, en ole kirjanpitäjä enkä ole asentanut sitä tietokoneelleni. (mutta älä myöskään laske, se toimii palvelimella). Käytin sovellusten virtualisointia. eli käytän sovellusta palvelimella, mutta näen sen omassa paikassani.
ja suora esimerkki numero 2, en skannaisi mitä tarvitsin Canonin verkkomonitoimitulostimissa, koska (vaikka se on korkeampi verkkomalli) älä tee ohjaimia mac/linuxille (tee niitä vain tulostusta varten, älä lisätoimintoja varten tulostin)... mutta minun piti laittaa USB-tikku sinne ja skannata se ja laittaa se sitten Maciin, jossa ei ole liitintä, joten minun piti hankkia dongle ja sitten vetäisin sen sinne.. se toimisi :)
- Sitä kaipaisin tänään, jos minulla ei olisi ikkunoita
Vertailisin osxia Windows 10 home editioniin. Yrityksellä on kehittyneitä tietoturva- ja verkkotekniikoita, joita osx:lta puuttuu. Minulla ei ole epäilystäkään siitä, että ne voidaan osittain korvata joillakin kolmannen osapuolen sovelluksilla, mutta emme puhu enää osx: sta
Sitten on jotain paskaa, kuten ylivoimainen tuki useimmille sovelluksille (on helppo löytää jotain, joka toimii Windowsissa, mutta ei toimi Macissa, ja Macissa asia on juuri päinvastoin - valitettavasti nämä ovat asioita, joita yksinkertaisesti käytetään yrityksissä, se on surullista, mutta ihmisten, joilla on se, täytyy elää ja työskennellä, minkä vuoksi jokainen Applen käyttäjä ajaa Windowsin varmuuskopion, laitteisto- ja ajurituki (vaikka joskus käy niin, että laite on tyhmä ja ajurit epäonnistuvat (mikä ei ole MS:n, mutta laitteiston/ajurin toimittajan vika) - joten on parempi, jos mitään on, enemmän kuin ei ollenkaan, tuki kosketukselle, tablettitilalle, ePenille...
1. Etkö tarkoita etätyöpöytää? MacOS-asiakasohjelma Windows-yhteyden muodostamiseksi on yleensä saatavilla. Jos todella tarkoitat virtualisointia, mikä virtualisointityökalu puuttuu macOS:stä?
2. Sattumalta meillä on myös Canon-monitoimitulostin. Kaikki ajurit eivät todellakaan ole saatavilla eurooppalaisella palvelimella, mutta ne ovat vapaasti saatavilla Canon USA:ssa.
Joten muistit kaksi asiaa, jotka kiistin välittömästi. Haluaisin kuitenkin huomauttaa, että vain Windowsille on olemassa tiettyjä ohjelmia, kuten Loxone config kotiautomaation määrittämiseen. Siksi minulla on Parallels ja käytän sitä Windowsissa siellä hetkessä. Muuten se on mahdollista vain hyvin rajoitetusti.
En tarkoita kaukaista aluetta
En tarkoita virtualisointityökalua rinnakkaisuuden merkityksessä, vmware-soitin/työasema, virtuaalilaatikko
En sanoisi, että olet kiistänyt jotain, ehkä et ymmärtänyt. se, että Windowsissa on yleensä enemmän ohjelmistojen ja ohjaimien saatavuutta, tiedetään, mutta en aio kiistellä kanssasi, se on turhaa
jokaisella käyttöjärjestelmällä on omat ohjelmistonsa, mutta yleensä on totta, että jos työskentelet Windowsilla, olet jotenkin samaa mieltä muiden ihmisten kanssa ja myy työsi. jos työskentelet osx:lla, käytät samoja ikkunoita kuin sinä, virtuaaliversiossa. jos sinusta on ok ja mukavaa huolehtia kahdesta systeemistä yhden sijasta, niin sano minulle sitä käyttäjäystävällisyydeksi, en välitä ;)
1. Et todennäköisesti ole hyvin perillä, kaikki virtualisointityökalut ovat olemassa macOS:ssä. Voit myös tarkastella kirjanpitoasi macOS:stä.
2. Jos on ohjelmisto, joka ei ole macOS:lle, se käynnistetään Parallels-toiminnolla koherenssitilassa, kun kuvake on macOS-työpöydällä etkä edes tiedä, että virtuaalilaatikko on käynnistynyt. Pelaajille on tarjolla Windows-ajureita Macille, sitä kutsutaan BootCampiksi, koska mac-tietokoneet ovat normaaleja tietokoneita, joissa voit käyttää sekä macOS:ää että Windowsia.
Tyydy vain ajamaan kaikkea Macilla. Ohjelmistoa ei voi käyttää vain Windowsissa, joka toisaalta on vain macOS:lle, ja niitä on paljon.
Vaihdettuani Windowsista Maciin vuonna 20 2013 vuoden jälkeen, tehostuin työssäni tietokoneella, en välitä ohjaimista, asetuksista ja muista viiveongelmista. Joka kerta kun asensen Windows-tietokoneen kollegalleni, en ole yllättynyt. Juuri viime viikolla Lenovon kannettavassa tietokoneessa, jossa oli puhdas Windows-asennus, ei ollut mahdollista lisätä käyttäjää, uudessa W10-asetukset-valikossa, jopa ohjauspaneelien kautta, se vain pysähtyi, kun napsautettiin Lisää. Minun piti lisätä ne komentorivillä. Kiitos, en todellakaan halua Windowsia pääkäyttöjärjestelmäkseni näistä ja muista syistä. Olen itsekieltämättä valmis sietämään sen vain hätätilanteessa aloittaakseni jotain erityistä. Ei mitään muuta.
1. joten linkitä nro
2. totta, mutta kehyksessä sinulla on koko käyttöjärjestelmä kaikella, eli jopa turva-aukoineen, jos et välitä siitä etkä aja sillä pelejä
muulla ei ole merkitystä, puhumme käyttöjärjestelmän eroista. kyllä, Apple Macit ovat normaaleja PC:itä, joihin voidaan asentaa myös windows, mitä monet mac-käyttäjät tekevät, koska arkikäyttöön elämässä usein osx ei yksinkertaisesti riitä. jos olet asentanut sen tietokoneellesi, hyväksyt sen asennuksen lausumallani.
1. Mitä virtualisointityökalua käytät Windowsissa, lähetä linkki siihen.
2. Sinun mukaan maxOS ei riitä arkeen, mutta et voi edes kuvailla mitä siitä puuttuu.
Päinvastoin, normaali elämäni tietokoneen parissa parani huomattavasti macOS:ään vaihtamisen jälkeen, samoin kollegani ja vaimoni. Se jopa käyttää joitain ohjelmistoja, joita ei ole Windowsissa tai jotka ovat hyvin vastenmielisessä muodossa. Hänelle, joka ei ole teknikko, siirtyminen macOS:ään oli siunaus, eikä hän ole pelkän selaimen ja sähköpostiohjelman säännöllinen käyttäjä.
1. Sanoin, että et ymmärrä https://technet.microsoft.com/en-us/library/hh826068.aspx
2. Katso yllä olevat viestini, mutta et ymmärrä niitä, joten se on vaikeaa
Sinun täytyy tyytyä siihen, että ajat, jolloin macissa ei ollut mitään, ovat ohi ja olet nukahtanut tekniikan kehitykseen.
http://www.vmware.com/products/fusion.html
https://www.virtualbox.org
https://www.parallels.com/eu/all-products/
https://www.winehq.org
https://www.codeweavers.com/products/crossover-mac/download/
Sanon, että et ymmärtänyt. viini ja siihen perustuvat asiat ovat lähimpänä, mutta se ei ole sama asia. Tarvitsen täytekynän ja sinä täytät minut liidulla
Joten minun pitäisi valita yksi tietty vain macOS:lle tarkoitettu asia, jota en voi elää ilman, ja näyttää sinulle kuinka hyödytön Winsows on? Ei, en, vaikka tällaisia asioita on kymmeniä, se ei mielestäni ole järkevää.
Hyväksy vain, että kaikki menee Macille, sillä jokaisella alustalla on erikoisuuksia, joita millään muulla alustalla ei ole. Voit kuitenkin käyttää niitä virtualisoinnissa Macissa. Windowsissa mcu-virtualisointi ei kuitenkaan toimi.
Pyysit minulta esimerkkiä, ja minä annoin sinulle esimerkin siitä, mitä tarvitsin sinä päivänä. se ei ollut esimerkki jostain, jonka minun piti tietoisesti keksiä. itse asiassa normaalisti mac os:ää käytettäessä pitää vain olla windows asennettuna, muuten tietokoneen käytettävyys on noin puolet (jos ei vain kirjoita siihen tekstejä ja selaa FB:tä), se kertoo mielestäni kaiken.
No se on aika tyhmää. Käytettävyys on mielestäsi noin puolessa välissä, mutta et voi luetella mikä ei toimi macissa.
sinulla on sopimus kuin mongolialainen, kun jätät huomioimatta jokaisen toisen kirjoittamani sanan merkityksen
Ole hyvä ja jätä se nimettömäksi, hän on joka tapauksessa täysin epäselvä, eikä hän ole koskaan käyttänyt Macia.
Käytin sitä lyhyen aikaa opiskelijana, tyttöystäväni otti sitten x60:ni Windows 7:llä ja minä kärsin kuuliaisesti koska pidin hänestä ja sanoin itselleni, että mieheni kestää kaiken, joten miksi hänen pitäisi kärsiä macbookillaan ( se oli tuollaista tuolloin kivaa valkoista muovia, ei vitsi, pidin HW:stä :), sitten asensimme sen Windows 7:ään, mutta x60s oli silti parempi, pienempi, kevyempi, trackpoint..)
Jep, se selittää sen. Sinulla on kokemusta polykarbonaatti MacBookista Core 2 duolla. Mutta se on 2010, tuolloin kukaan ei myöskään saanut minua Macille.
Hyvä Sir, Tänään on 2016 ja keskustelet kiinnostuneena MacBook Prota TouchBarilla käsittelevän artikkelin alla.
Näissä MacBookeissa täytyy olla jotain maagista, kun ne houkuttelevat sitkeitä Windows-käyttäjiä keskustelemaan niistä. Ei tulisi mieleenkään kirjoittaa Lenovon tai Dellin keskusteluihin kuinka huono heidän käyttöjärjestelmänsä on ja ylistää macOS:ää siellä.
Mikä on syysi osallistua näihin keskusteluihin?
"polykarbonaattinen MacBook Core 2 duolla"... Pidin HW:stä, siinä ei ollut ongelmaa. ja mitä tulee uudemman osx:n kontaktiin, kyllä, minulla on se, mutta en enää omista sitä itse.
En ole kokeillut kosketuspalkkia, mutta voin kuvitella, mikä sotku se on, se on melko kunnollinen (eli voin kuvitella, että monet ihmiset käyttävät sitä, sellaisilla ihmisillä kuvittelen lähinnä jonkun, joka voi t kirjoita kaikki 10, suurimman osan ajasta ohjaa tietokonetta kosketuslevyllä ja ei elä OH IT - ei väliä jos he kutsuvat sitä PRO:ksi... kuten jos uusia macbookeja kutsutaan yksinkertaisesti macbookiksi, ja sitten he antoivat PRO:n neuvoja hieman paremmilla HW-spesifikaatioilla, ehkä 150% korkeampi profiili, portit, joita ihmiset todella tarvitsevat, omistettu kunnollinen grafiikka, en usko, että kukaan valittaa, he voisivat paskaa noihin gaybareihin)
Tehdään siis yhteenveto:
Omien sanojesi mukaan käytit viimeksi polykarbonaattimacia, jossa on core 2 duo, vuodelta 2010 tai aikaisemmin.
Et voi luetella, mitä Macista puuttuu, luet vain tiettyjä ohjelmistoja, jotka voidaan korvata.
Olet jo pitänyt HW macista vuodesta 2010
Kovana Windows-käyttäjänä keskustelet MacBook Prosta kertoaksesi sen käyttäjille, että sitä ei voi käyttää ja Windows on parempi.
Sinulla on erilainen mielipide kuin Applen markkinoijat mallien merkitsemisestä. Tarkemmin sanottuna et valitsisi PRO-nimitystä.
Et ole kokeillut TouchBaria, mutta tiedät paremmin kuin minä, joka kirjoittaa siihen juuri nyt, että se on roskaa.
Kun sinulla ei ole väitteitä, alat kirota.
Mielenkiintoista…
Unohdit vielä yhden kohdan, ja se on, että olet mongolialainen, joka ei ymmärrä paljon kirjoituksestani, niin se on melkein tarkka (jos unohdamme tiivistelmäsi epätarkkuudet)
Polykarbonaattinen MacBook Core2Duolla on historiallisesti ollut yksi parhaista kannettavista tietokoneista, joita minulla on koskaan ollut, kävin sillä läpi koko yliopistoni... erinomainen näppäimistö, aikansa paras näyttö... kevyt, pitkä akunkesto (3x pidempi kuin muut W XP -kannettavat tuolloin).
Erittäin hiljainen ja historiallisesti yksi luotettavimmista 2.5 tuuman hdd Hitachi, valkoinen MacBook oli kaiken kaikkiaan erittäin hiljainen laite, taaskaan ei ollut Windows-kannettavaa, joka olisi yhtä hiljainen, eikä myöskään Windows-kannettavaa, jolla olisi vertailukelpoinen äänentoisto, valkoinen MacBook sillä oli parempi ääni kuin MBP2013-2015, ja ensimmäinen MacBook, joka ylitti sen vuosiin, on tämän vuoden MBP 2016.
Ja mitä Windows-alustalla ei vielä ole, on kannettava tietokone, jossa on vähintään samanlaatuinen kosketuslevy kuin Macbookeissa (yleensä), valkoista MacBookia lukuun ottamatta, vaikka se onkin vuoden 2009 laite, siinä on silti parempi kosketuslevy kuin kaikissa Windowsin roskat.
jeesus kristus en voi uskoa silmiäni
tämä on luultavasti ensimmäinen ja viimeinen viesti, jonka kanssa olen samaa mieltä
Vaikka pidän macOS:stä, Windows on usein paljon yleisempi. Voit ajaa 3D studio maxia tai visual studiota Parallelsissa, mutta se tapahtuu periaatteessa suorituskyvyn kustannuksella tai sinulla on oltava erittäin, erittäin tehokas mac-kokoonpano. Käytät sitä vain virtuaalikoneessa ja se vaatii aina veronsa. Siksi minulla on MacBookissani käynnistysleiri. Virtualisointi tarkoittaa myös akun puristamista lisää. Btw. macOS voi myös purra paljon :-)
USB-C on loistava standardi. MacBook Pro lataa MacBook 12′:n helposti kahdesta oikeasta liittimestä riippumatta siitä, onko se kytketty lähteeseen tai vain akuista. Tästä eteenpäin vain yksi virtalähde ja kaksi USB-C-kaapelia riittää matkoihimme.
https://uploads.disquscdn.com/images/0215177fe69b67f6c9e2c2c115fcf2b4a85ad1c5f4f81ba1dfd2eec86410a385.jpg
Sillä ei ole mitään tekemistä usb c:n kanssa - tarvitset vain kaapelin ja voit myös ladata usb 3.1:stä tai vahvemmasta usb-laturista (n. 15w)
Tiedätkö tietokoneen, jonka virta on suurempi kuin 1A 5 V jännitteellä USB-A-liittimessä? Voitko lähettää minulle sen tyypin?
Tiedätkö kaapelin, jolla voisi muuttaa 5V 20V, jotta voisin ladata MacBookin tai muun tietokoneen Battery Charging (BC) 1.2 5A 5V -portista? Lähetä minulle linkki siihen.
Minun mielestäni ei ole olemassa USB-C:n etu, joka standardin mukaan voi olla joko 7.5W, 15W, 60W tai 100W ja siten antaa virtaa mille tahansa laitteelle, katso täältä:https://en.wikipedia.org/wiki/USB#Power
Eikö sitä voi veloittaa leijonasta?
Pidän tästä todella, joku ostaa MAC:n 60k:lla eikä hänellä ole rahaa ostaa sitä 500:lla :-D. Jos kaikille pitäisi antaa 2 kaapelia, se olisi vähän epäekologista, tarpeetonta ja kallista.
Samat kuulokkeet. Olen käyttänyt 3,5"-liittimellä varustetun iPhonen Applen mukana tulleita noin 5 kertaa elämäni aikana ja normaalisti käytän omaani, jotka eivät sovi korviini ja joissa on parempi basso. Mulla on muuten bluetooth-moduuli näihin ja sen avulla liitän tänään langattomasti (sekä MACiin että iPhoneen).
Olen ehdottomasti samaa mieltä siitä, että juuri nyt on huono aika ostaa, koska kestää hetken ennen kuin kaikki siirtyy uuteen USB-C:hen ja siitä tulee yhtä kätevä ja turvallinen kuin nykyinen versio. Muutos näyttää joka tapauksessa hyvältä. Kaikkien laitteiden yhdistäminen toisiinsa USB:n avulla on hienoa.
Vaihtoehtoisesti valmistajat alkavat laajentaa työtään langattomalla käytöllä, tällä tavalla voidaan tehdä paljon asioita, eikä tarvitse kaapeloida ;-).
Laita MAC-puhelin päähän, ha ha :-D. Sitä minä kutsun käytännön käyttöön. Muuten, sen voi kytkeä pois päältä asetuksista (lukitus kannella).
heille riittää 1 kaapeli, mutta neuvoa-antava, kokoamaton. ja kyse ei ole siitä, että kaapelia käytetään tällä tavalla, vain 30% sen ostajista tarvitsee olla, kyse on Applen palveluiden mukavuudesta ja laadusta, mikä yksinkertaisesti säästää tarpeettomasti rahaa (en tiedä onko molemmat, se, että jätät pari johtoa pois kaapelista, ei toimi ollenkaan vähän rahaa) pilaa mukavuuden, se vie 30% käyttäjästä. ja kyllä, se on painetta ostaa toinen kaapeli, mutta se ei vain toiminut sillä tavalla
"JUST WORKS" lähetetty Applesta yhdessä Steven kanssa
ja siksi olen iloinen myös USB-C:n käyttöönotosta ja olen iloinen siitä, että nyt pari miljoonaa hullua kärsii MacBookien kanssa kaksi vuotta ja pakottaa siten oheislaitteiden valmistajat ottamaan käyttöön USB-C:n ja minä hyppää hyvin ansaituun ja hyvin ajettuun junaan, niin minulla on ihanan sujuva siirtymä
Nauti vapaasti ergonomisesti vertaansa vailla olevasta Lejnovo X1 Karvonista, sitä varten sinulla on kaikki kaapelit suoraan kiinalaisilta... nauti sisäisestä ssd-levystä SATA2-nopeudella, jolla ei ole mahdollisuutta kestää kuormaa yrityssegmentissä. Nauti Widle10:stä, jossa on telemetriaa, vakoiluohjelmia, adaware- ja haittaohjelmia, nauti tuulettimen melusta kuormitettuna, kuten romanialaisesta Dacia-lämmityksestä, se vain toimii :)
Sir, ihmettelen vain, miksi kirjoitat keskusteluun MacBookista etkä Lenovosta. Tällä MacBookilla on sinuun maaginen vaikutus.
Minulla on mac ja keskustelen Maceja koskevien artikkeleiden alla. En mene ollenkaan keskusteluihin Windowsista.
keskustelu lenovosta ei ole niin vilkasta, koska lenovo ei tee kokotiineja eikä kukaan valita. Apple sen sijaan on tehnyt paskaa viime aikoina ja siksi on jotain kirjoitettavaa, siksi :)
https://www.youtube.com/watch?v=D91VxfK8h5k
Minulla oli AIR win kanssa ja se oli hienoa, mutta siihen oli mahdotonta kiinnittää mitään. Epl todella nukkui hetken. EN halua enää KOSKAAN mitään EPLA:lta. He pilkkaavat ihmisiä, jotka ostavat ylihinnoiteltuja tavaroitaan
Pakkauksessa oleva epätäydellinen usbc-kaapeli on sitäkin paskapuhetta, kun otetaan huomioon, että useimmat uuden macbookin ostavat saavat ensimmäisen kokemuksensa usbc:stä, eli ilman kaapelia kotona. Myös mallilinjojen epäjohdonmukaisuus on hullua, mutta muut kohdat ovat mielestäni melko liioiteltuja. Henkilöllä, joka maksaa 100k puhelimesta tietokoneen kanssa, on todennäköisesti varaa investoida usb-lightning-kaapeliin. Jos otamme päinvastaisen skenaarion, että Apple antaisi usbc-lightning-kaapelin uudelle IP-osoitteelle, se on paljon suurempi ongelma ja hämmennys monille ihmisille. Tietoja kuulokkeista. En tiedä, kuka teistä ottaa Applen salaman 3,5 mm:n liittimen seuraajana vakavasti, mutta on täysin selvää, että tulevaisuus kuuluu Applen mukaan langattomille ja IP:hen jaettavat salamakuulokkeet ovat vain halpa vaihtoehto ennen kuin langaton yhteys tulee saataville. Vaikka nykyäänkin suhteellisen kunnolliset langattomat kuulokkeet saa 1300 - 2000 hintaan, en näkisi siinä ongelmaa. Ihmisen, joka ei todellakaan kestä nykytilannetta, on ostettava viime vuoden malli, joka on suorituskyvyltään täysin riittävä.
henkilö, joka ei selviä tilanteesta, voi ostaa myös jotain muuta kuin iPhonen tai Macin, hyviä vaihtoehtoja on paljon